loading...
اولین سایت تخصصی هواداران اتلتیکو مادرید در ایران
حامد کاظمی بازدید : 6 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)
د هر چه زودتر تمارین ریکاوری خود را انجام دهیم تا برای دیدار یک شنبه آینده خودمان در لالیگا آماده شویم."

"در 20 دقیقه ابتدایی فوق العاده بازی کردیم. چه از لحاظ انگیزشی و روحی و چه از لحاظ شیوه بازی و تاکتیکی. اما پس از آن بود که بارسایی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حتی می توانستند که به گل هم برسند."

"بازیکنانم نیازی به صحبت های من برای دادن انگیزه به آنها ندارند. آن ها تنها به آرامش نیاز دارند تا بتوانند پتانسیل بی اندازه شان را در زمین مسابقه به نمایش بگذارند. من واقعا آن ها را تحسین می کنم. من فداکاری آنها در زمین مسابقه را تحسین می کنم. من از اعماق وجودم شیوه بازی و تمرین کردن هر روزه آن ها را تحسین می کنم."

"آدریان لوپز در نیمه اول مسابقه فوق العاده بازی کرد. او تا آستانه گلزنی هم پیش رفت و همکاری بی اندازه خوبی را با کوکه و داوید ویا در آن منظقه از زمین ایجاد کرد. من واقعا از بازگشت او به دوران آمادگی اش خوشحالم و می خواهم بار دیگر بگویم که آدریان برای ما بازیکن متفاوت و خاصی است که می تواند گزینه های زیادی را در اختیار ما قرار دهد."

"تماشاگران و حمایت های شان بی نظیر بود. البته که این تشویق ها تاثیر چندانی بر عملکرد بارسا نگذاشت. زیرا بازیکنان با تجربه آن ها به بازی در چنین فضاهایی عادت دارند اما از ظرف دیگر انرژی مثبت و روحیه فوق العاده را به ما در جریان بازی ارائه کرد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 312